21 November 2018

SUPLEMEN BAGI MEMBANTU LUKA PEMBEDAHAN CAESARIAN




BISMILLAH WAL HAMDULILLAH

Assalamualaikum

Bagi ibu yang bersalin secara pembedahan, semasa tempoh berpantang inilah mereka memerlukan rehat yang mencukupi supaya luka pembedahan itu tidak dijangkiti kuman ataupun bernanah. Bahagian luka hendaklah sentiasa kering supaya cepat sembuhnya. 
Bahagian luar boleh dilihat sama ada ianya ok atau tidak. Tetapi bahagian dalam dikhuatiri tahap kesembuhannya kerana tidak dapat di lihat. Kita adalah digalakkan untuk mengambil makanan yang seimbang dan berkhasiat yang dapat membantu proses penyembuhan luka. Di samping itu juga, pengambilan suplemen juga dapat membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka di bahagian dalam. 


Vivix Terbaik Dalam Menyembuhkan Luka Dari Dalam

1. Vivix adalah sumber anti-oksidandan mempunyai kandungan resveratrol yang tinggi membantu dalam penyembuhan luka pembedahan ibu-ibu.
2. Vivix juga membantu dalam membaiki sel-sel hingga ke peringkat DNA lagi. Ia akan menghasilkan sel-sel baru yang lebih sihat dan panjang jangka hayatnya.
3. Dalam kandungan Vivix juga, terdapat penjana tenaga yang dipanggil Mitochondria. Mitochondria membantu memberi tenaga yang ibu-ibu perlukan semasa berpantang. Sebab itulah ibu yang mengambil Vivix semasa berpantang nie cepat sihat dan bertenaga.
4. Disebabkan Vivix nie membantu dalam melambatkan proses penuaan dalam badan kita, ibu berpantang yang mempunyai kulit kusam dan tak bermaya, menjadi bertambah cantik berseri. Orang yang tengok pun tak percaya yang ibu baru lepas bersalin dan masih lagi berpantang. 

TESTIMONI 1

  • Ibu bersalin secara pembedahan dan mengamalkan VIVIX bermula hari ke-5
  • Juga menyusukan bayi dan luka czer cepat kering, baby tiada kuning dan badan kekal cergas.  

TESTIMONI 2
  • Ibu bersalin secara normal dan luka jahitan membuatkan ibu tidak selesa dan menangis ketika duduk
  • Selepas mengamalkan VIVIX 3 hari berturut alhamdulillah hilang rasa sakit

TESTIMONI 3 

  • Selepas 3 hari mengamalkan VIVIX, sakit pada luka pembedahan semakin berkurang dan boleh mengiring dengan selesa ketika menyusukan anak. 
  • 30 hari berpantang badan makin cegas dan kuat. 


Vivix dijamin dapat membantu ibu-ibu yang menjalani pembedahan dan segala kandugan di dalam VIVIX adalah sah dan di paternkan. Pengambilan suplemen ini dapat membantu memulihkan luka pada bahagian dalaman badan. 

Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 

Jangan tunggu lagi dan hubungi saya di talian 
012.4322400 

atau klik link dibawah untuk pembelian




Tiada ulasan:

Daisypath Anniversary tickers
 

Followers

About Me

Foto Saya
Fakhrati Aziz
Isteri kepada seorang suami,Ummi kepada seorg little khalifah, anak kepada seorang ibu..Juga seorang pendidik, permaisuri di baitul Amni...Segala Penulisan adlh hasil rencah perjalanan hdup kami...Ummi,Baba dan Tasneem...
Lihat profil lengkap saya