10 Julai 2015

Multivitamin untuk Kanak-kanak



Bismillah wal hamdulillah

Selalunya kita mendengar tentang Multivitamin untuk orang dewasa.Tetapi Shaklee telah mengambil langkah hebat dengan memperkenalkan Multivitamin Kanak-kanak. Setelah setahun tiada dipasaran, akhirnya awal Januari 2015 Shaklee telah mengadakan super come back. Hadir dengan wajah dan formula baru.

Kajian terbaru menunjukkan 25% sumber kalori kebanyakan anak-anak ialah dari makanan ringan. Kentang goreng merupakan sumber sayuran no 1 mereka. Kajian tersebut turut menyatakan kekurangan nutrisi yang berpunca dari pemakanan yang tidak sihat menjejaskan prestasi anak-anak disekolah, mempengaruhi sistem inum, tumbesaran tulang dan perkembangan fizikal mereka.

Dinegara kite sendiri, 9/10 kanak membesar dengan kekurangan nutrisi penting seperti vitamin A, D, kalsium dan zat besi. Mungkin dalam hati kite menafikan yang anak-anak kite termasuk dalam nisbah ini. Atau memang benar anak kita salah seorang dari 9 kanak-kanak yang kekurangan diet yang seimbang.

Terdapat 7 keistimewaan Vita-Lea For Children sehingga amat rugi jika ada anak-anak yang sedang membesar kite tak bekalkan dengan multivitamin ni. Tablet sebesar bola mata anak-anak ini juga mampu menutup lompang-lompang nutrient anak-anak kita. Berikut ialah kelebihan Vita-Lea For Children Shaklee


1. Mengandungi
  • 18 jenis vitamin dan mineral perlu.
  • 100% vitamin A, C, D dan E serta kesemua 8 vitamin B.
  • Kalsium, magnesium, zinc, copper dan pelbagai mineral lain. 
2. Formula yang diperbaharui berbanding yang lama.



3. Menggunakan pemanis semulajadi xylitol yang tidak akan menyebabkan kerosakan gigi.



4. Tidak mengandungi perasa, pemanis dan pengawet tiruan.


5. Bebas gluten, datang dalam perisa anggur yang sangat sedap, anak-anak pasti sukakannya

6. Multivitamin kanak-kanak terbaik dipasaran, jumlah nutrient lengkap dan memenuhi keperluan tumbesaran anak-anak, penyerapan mudah dan pantas.


7. Sangat sesuai diambil kanak-kanak berusia 4  hingga 12 tahun terutama yang tidak suke makan sayur.











Nama Produk : Vitalea for Children
Harga Runcit : 


ikhlas penuh cinta:
-ummi Tasneem dan Kauthar-
0124322400

2 ulasan:

myliferia berkata...

Vitami lengkap. Mesti anak-anak suka sebab dia perisa buah anggur :)

Fakhrati Aziz berkata...

Aa sis..sedapkan...:)

Daisypath Anniversary tickers
 

Followers

About Me

Foto Saya
Fakhrati Aziz
Isteri kepada seorang suami,Ummi kepada seorg little khalifah, anak kepada seorang ibu..Juga seorang pendidik, permaisuri di baitul Amni...Segala Penulisan adlh hasil rencah perjalanan hdup kami...Ummi,Baba dan Tasneem...
Lihat profil lengkap saya