11 Ogos 2017

TIADA LAGI SEMBELIT SELEPAS BERSALIN



BISMILLAH WAL HAMDULILLAH

Assalamualaikum semua..

Anak2 dah tidur belaka, tinggal ummi dan baba yg still dok buat keja memasing. Saja tdi sembang2 dengan en.baba dia tnya mana p habis OSTEMATRIX yang saya beli last month??

Aiyooo...dia x sedaq rupanya Ostematrix nie mmg laku keras. Sebotol darinya customer saya yang dalam pantang ambil.Katanya kena sembelit. hahaha...xpernah2 pun, tup2 dalam pantang kali nie sembelit.

TIADA LAGI SEMBELIT SELEPAS BERSALIN


Fuhhh..klu cakap bab sembelit lepas bersalin teringat2 saya crita 5 tahun yang lalu saat bersalinkan anakanda ke-2.Hoiiii, saya kena sembelit kot.MasyaAllah, xpernah rasa lagi. Smpai menangisla saya mana x nya dengan mintak ubat dengan Nurse depa suruh tunggu doktor mai melawat. Tudiaaa, yang kita nie pucat lesi dan tahan sakit.Allah...mmg sakit hbis satu badan..Sakit hati lagi x payah kira la...hahaha..azab sungguh orang cakap.

Alhamdulillah, bila bersalin anak ke-3 saya dah makin alert.hehehe..dah get ready segalanya. Ostematrix sebotol saya bawak ke hospital. Mmg lepas sedarja, nurse bagi ubat maka saya pun selitkan bersama ostematrix 4 biji. Alhamdulillah mmg saya lawas sangat dan membuang dengan jayanya. Siap bangga kot bila nurse tnya mommy dah buang belum???lajuja saya jawab YA.hehehe

Alhamdulillah mmg sampai sekarang saya amalkan ostematrix walaupun saya x dak masalah pembuangan. 

Buat kawan2 yang alami masalah sembelit atau pun selepas bersalin blhla amalkan OSTEMATRIX dalam pemakanan seharian kita. Saya nie mm yang jenis malas nak minum susu, so jalan mudah ambkja 4 Tablet Ostematrix untuk 1 hari.

Untuk mengetahui tentang khasiat ostematrix blh klik link kat bawah


untuk pembelian blh wassap saya atau blh buat order di bawah




ikhlas penuh cinta
Ummi Tasneem.Kauthar.Ali
0124322400

Tiada ulasan:

Daisypath Anniversary tickers
 

Followers

About Me

Foto Saya
Fakhrati Aziz
Isteri kepada seorang suami,Ummi kepada seorg little khalifah, anak kepada seorang ibu..Juga seorang pendidik, permaisuri di baitul Amni...Segala Penulisan adlh hasil rencah perjalanan hdup kami...Ummi,Baba dan Tasneem...
Lihat profil lengkap saya