24 November 2017

LUKA BERSALIN CZER CEPAT SEMBUH DENGAN VIVIX


BISMILLAH WAL HAMDULILLAH

Berpantang untuk seorang ibu adalah satu waktu yang penting untuk memulihkan kembali luka bersalin dan mengembalikan tenaga setelah melalui satu proses bersalin yang telah di lalui. Bagi ibu yang bersalin secara pembedahan, ianya lebih memerlukan tenaga kerana perlu menjaga luka bersalin tersebut bagi mengelakkan ianya daripada bernanah dan terbuka. 

Penjagaan yang rapi amatlah diperlukan oleh ibu-ibu yang bersalin secara pembedahan untuk meastikan mereka cepat sembuh dan dapat menjaga bayi mereka. Biasanya ada antara luka ibu-ibu yang telah sembuh pada bahagian luar tetapi dalamannya masih belum baik. Sebelum ini saya ada berkongsi entry tentang TIP PENJAGAAN LUKA SELEPAS BERSALIN. Ibu-ibu haruslah menjaga luka tersebut bagi memastikan ianya tidak mengalami jangkitan kuman atau sebarang komplikasi.

KANDUNGAN VIVIX

✔Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Vivix juga mengandungi resveratrol. Malah Vivix terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, disamping tidak mengandungi alkohol, sebaliknya hanya menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan dan HALAL!

✔Resveratrol adalah antioksidan yang sangat berkesan yang dihasilkan oleh tumbuhan. Resveratrol juga merupakan sejenis polifenol yang biasa ditemui dalam wain merah. Satu kajian yang dijalankan oleh Jabatan Sains dan Teknologi, Universiti Ohio, AS, pada tahun 1997 membuktikan kejayaan resveratrol menyekat pembahagian sel-sel kanser di peringkat selular.

Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.

VIVIX MEMBANTU MEMULIHKAN LUKA DARI DALAM

1. Vivix adalah sumber anti-oksidandan mempunyai kandungan resveratrol yang tinggi membantu dalam penyembuhan luka pembedahan ibu-ibu.
2. Vivix juga membantu dalam membaiki sel-sel hingga ke peringkat DNA lagi. Ia akan menghasilkan sel-sel baru yang lebih sihat dan panjang jangka hayatnya. Luka bahagian dalam akan mengalami penyembuhan dan begitu juga di bahagian luar. 
3. Dalam kandungan Vivix juga, terdapat penjana tenaga yang dipanggil Mitochondria. Mitochondria membantu memberi tenaga yang ibu-ibu perlukan semasa berpantang. Terdapat testimoni ibu yang mengambil vivix adalah lebih bertenaga dan sihat. 

IKHLAS PENUH CINTA :UMMI TASNEEM.KAUTHAR.ALI-012.432 2400-


Tiada ulasan:

Daisypath Anniversary tickers
 

Followers

About Me

Foto Saya
Fakhrati Aziz
Isteri kepada seorang suami,Ummi kepada seorg little khalifah, anak kepada seorang ibu..Juga seorang pendidik, permaisuri di baitul Amni...Segala Penulisan adlh hasil rencah perjalanan hdup kami...Ummi,Baba dan Tasneem...
Lihat profil lengkap saya