1 November 2016

Shaklee Landmark study

ASSALAMUALAIKUM…

Penah dengar x pasal LANDMARK STUDY?

Landmark Study adalah kajian yang dibuat untuk mengkaji manfaat dan risiko pengambilan pelbagai suplemen dalam tempoh waktu yang panjang dan Syarikat Shaklee ambil risiko untuk buat Landmark Study ni terhadap suplemen mereka untuk buktikan keberkesanan produk shaklee ni. Landmark 

Study ni dijalankan kepada 3 golongan, iaitu:

1. golongan yang tak ambil suplemen
2. golongan yang ambil suplemen brand lain
3. golongan yang ambil suplemen Shaklee

Penting x LANDMARK study?

Penting sangat untuk membuktikan keberkesanan vitamin tersebut dan bukan hanya based kepada Testimoni Pengguna..Kalau nak tau Shaklee adalah salah satu company yang membenarkan Landmark study dibuat ke atas semua produknya untuk memastikan keberkesanan produk tersebut memandangkan setiap penyakit hanya boleh hanya menunjukkan simptom setelah 10-30 tahun. X de kan yang kena Darah Tinggi lepas makan kambing Golek semalam.x de kan? Walaubagaimanapun sesetengah serangan penyakit dipengaruhi oleh gabungan nutrient dan cara hidup kita.

LANDMARK STUDY jugak membuktikan bahawa golongan pengamal supplement lebih berisiko dijangkiti penyakit daripada golongan yang tidak mengamalkan sebarang supplement kecuali Shaklee. Shaklee Landmark Study yang dijalankan selama 3 tahun dari 2004 hingga 2007 memang menunjukkan pengguna vitamin Shaklee mendapat kesihatan yang lebih baik, berbanding dengan pengamal vitamin lain, dan juga bukan pengamal suplemen.
Terdapat bermacam-macam supplement yang kita blh dapat skrg dipasaran tetapi sejauh mana tahap keselamatannya kita sendiri x dapat kenalpasti  dan ianya pasti akan memberi kesan dalam hidup kita. Bagi sesetengah orang,  yang semuanya nak cepatnie, dia nak ambk supplement tertentu dan nmpk kesannya secepat yang mungkin sedangkan supplement tersebut tidak selamat dan diragui sndiri keselamatannya.

Bagi saya biarlah org cakap kenapa makan supplement Shaklee x de rasa atau jadi apa2pun…Ya..mmg anda tidak rasa kesannya hari ini. InsyaAllah ianya akan memberi kesan kepada anda 10-20 tahun akan datang. Yang penting ianya selamat dan ada LANDMARK STUDY.

#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing

.

Tiada ulasan:

Daisypath Anniversary tickers
 

Followers

About Me

Foto Saya
Fakhrati Aziz
Isteri kepada seorang suami,Ummi kepada seorg little khalifah, anak kepada seorang ibu..Juga seorang pendidik, permaisuri di baitul Amni...Segala Penulisan adlh hasil rencah perjalanan hdup kami...Ummi,Baba dan Tasneem...
Lihat profil lengkap saya