4 Ogos 2009

Terima Kasih...

Assalamualaikum...

Hmmm...rindunya nk jumpa my zauj...act, usia perkahwinan kami baruja masuk 5 bulan..tp masih berdua..hmmm, rindu nak rasa jd bakal ibu...hmmm,mgkn Allah blum izin untuk aku dan suami jd bakal ummi dan baba...aku slalu jugak tanya my zauj,"abg, bila kita nk dapt baby?"jawapan"sayang sabaqla yek..nant adala"...2 la lumrah org kawinkan.da berkahwin, mst nk ada anak...bendani da jadi kewajipankan...kita berkahwin untuk saling melengkapi dan menyambung zuriat Nabi Adam....
Hmmm..segangak nak post entry nie ..tapi sebagai tanda trima kasih kat suami...hmmm, rasa terharuja..teringat satu mlm 2..

24 Julai 2009
11.30 mlm...
baruja nak tidoq, tgok2 abg kat sebelah nangis...(*x la mcm aku nangis)ayaq mata dia meleleh.perbualannya....
t(panggilan my zauj kat aku): napa abg nangis?
my zauj: abg syg sgt kat t...
t: hmmm...apadia???(besala aku...)
my zauj: abg syg t...
t:t pun sma...t akan syg abg smpai bila....
aku rasa sgt terharu bila my zauj ckp mcm2...sebak pun ada...akhirnya kami sama2 nangis mlm2...hehehe,,,sweet time...bahgia sgt2..
abg...kat cn t nk ucapkan terima kasih sbb sudi jd teman t..moga kasih yg kita bina sentiasa bwh redhonya dan diberkatiNya...terima kasih sbb sudi jd teman dan kekasih yang terbaik...sudi terima t yang garang, yg suka nangis, yg ckp kuat2, yang suka merajuk, yang suka marah2...t akan terus syg abg seumur hidup t....
Terima kasih atas segalanya sayang....

alazwar:sila jgn terkejut dgn entri di atas

3 ulasan:

aNiS tHe BumbleBee berkata...

terharu..terharu...hee!alaa..musti ler..sapo xsyg another one half kan..hum..cepat2..uyin pun xsabar tggu kezen dia lagi 1 ni.hehe!

p/s:ym me utk petua dpt bb cepat.ngee!

Tanpa Nama berkata...

salam..kita xprnh jmp kan?=) tp ntah knp terpanggil sy utk komen kt blog awk.umm,perasaan kite sama..sy dh berkahwin lbh kurg 8 bulan.tp blm ada rezeki lg..sy rs ape yg awk rasa..sy doa mg kte sama2 sbr n cpt dpt baby..hm,sy pn slalu tanye suami "bile kte nk dpt baby?"hehe...

FAKHRATI BT AZIZ berkata...

to tanpa nama::moga kita sama2 dikurniakan zuriat pemanis rumah tangga kita...rajin2 ziarah blog syaya...

Daisypath Anniversary tickers
 

Followers

About Me

Foto Saya
Fakhrati Aziz
Isteri kepada seorang suami,Ummi kepada seorg little khalifah, anak kepada seorang ibu..Juga seorang pendidik, permaisuri di baitul Amni...Segala Penulisan adlh hasil rencah perjalanan hdup kami...Ummi,Baba dan Tasneem...
Lihat profil lengkap saya