24 Januari 2017

TESTIMONI VIVIX UNTUK LEMAH JANTUNG


BISMILLAH WAL HAMDULILLAH

Orang perempuan selalu akan menyesal bila x dapat beli sesuatu yg dorg mmg teringin sgt mcm handbag,kasut ataupun brg kemas waktu sale/offer.
Tp pernah x kita sebagai pengguna rasa menyesal x beli supplement waktu tengah offer/promo?? Alhamdulillah en.baba Azman Abu Bakar cakap kawan dia yg beli VIVIX waktu promo nie mmg terbaik..saya cakap saya pun untung sebb saya share jgk belikan untuk mama saya.hehhee
Tahu x ada customer yg berterima kasih sebb dia dh cut cost rawatan perubatan dia bila mula gunakan VIVIX.Yalah...klu x setahun dia habiskan dalam RM12k sedangkan Bila dah start Consume VIVIX dia dah x perlu smpai bnyk tue...cuma RM5k ja setahun...
Lihat,berapa pulangan yg customer tue dapat..dekat sini bukan hanya nilai kewangan yg kita lihat,tp nilai kesihatan itu yg menjadi ukuran.
Alhamdulillah testimoni kat bawah tentang ayah customer yg semakin sihat dari masalah jantung dengan mengamalkan VIVIX...

VIVIX UNTUK LEMAH JANTUNG


Tiada ulasan:

Daisypath Anniversary tickers
 

Followers

About Me

Foto Saya
Fakhrati Aziz
Isteri kepada seorang suami,Ummi kepada seorg little khalifah, anak kepada seorang ibu..Juga seorang pendidik, permaisuri di baitul Amni...Segala Penulisan adlh hasil rencah perjalanan hdup kami...Ummi,Baba dan Tasneem...
Lihat profil lengkap saya