27 April 2015

Pengedar SHAKLEE Guar Chempedak


Bismillah wal hamdulillah


Dah lama x mencoret rupanya...huwaaa...bizi sungguh kot...Last week ummi kene kursus di Penang.3hri berulang mmg flat betul...Alhamdulillah dpt jgk balik temankan anak2 tido malam.6pagi dh kene kluaq sbb takt "jam" dekat seberang jaya...

Alhamdulillah kursus yg sgt hebat dan menarik...Ala,kursus asas flash je pun.hahahha...
Last week ummi ada buat order brg shaklee...bnyk jgkla.Alhamdulillah hrnie selamat smpai dipagkuan..kikiki

Buat sahabat sekitar Kedah yg berminat dengan produk Shaklee jgn segan silu utk pm sya...
InsyaAllah saya akan COD sekitar Guar-Gurun-Bedong-SP-Yan-Alor Setar...
Klu nk beli online pun blh...pengeposan seluruh Malaysia insyaAllah...

ikhlas dr sya
FB : Fakhrati Aziz
SID : 928633
wassap/p.m/telegram/call: 0124322400

8 April 2015

Cara Hilangkan Stretch Mark


Bismillah wal hamdulillah


Harinie sya nk share dengan semua..cara bagaimana nk hilangkan stretch mark pada perot buat ibu2 yang lepas bersalin....







Apa itu Stretchmark?
Stretchmark berlaku disebabkan oleh beberapa situasi yang memberi tekanan tambahan pada kulit kita seperti pertambahan berat badan secara tiba-tiba, kehamilan dan pertumbuhan berat badan yang drastik semasa remaja. Kadang-kadang semasa stretch mark juga berlaku ketika senaman di mana regangan badan dilakukan secara berlebihan.

Kebiasaanya stretch mark yang paling ketara berlaku di bahagian perut yg timbul selepas bersalin. Ianya tidak akan hilang dengan sendiri tapi memerlukan rawatan dan usaha untuk menghilangkannya. Terdapat beberapa cara untuk menghilangkan stretch mark di sekiar perut menggunakan bahan-bahan yang boleh diperolehi di dapur rumah sahaja.

Bagaimana ESP Shaklee Membantu Menghilangkan Stretch Mark ?


ESP bertindak memperbaharui sel-sel dan menghasilkan kulit baru yang lebih cantik dan tegang. ESP adalah serbuk protein berkualiti tinggi yang telah melalui kajian klinikal yang paling banyak. Ia mengandungi kacang soya non-GMO (tidak mengubah secara genetik) protein berasaskan tumbuhan yang memastikan kacang soya Shaklee bebas daripada kacang soya yang diubahsuai secara genetik dan mengandungi 22 jenis asid amino, yang penting rendah lemak dan rendah kolestrol. Badan kita mempunyai banyak sel. Kuku, kulit, otot dan lain-lain yang mana semuanya berasal daripada protein.  Jadi, secara ringkasnya dan disebabkan itu badan kita sangat memerlukan protein. Sebabnya makanan utama bagi sel ialah protein. Sel yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat. 

Cara Hilangkan Stretch Mark


Manfaat Utama Energizing Soy Protein (ESP) 


  • Rahsia awet muda / Anti penuaan 
  • Mempertingkatkan hormon wanita 
  • Rahsia kulit cantik dan anjal 
  • Memulihkan fungsi prostat lelaki 
  • Memulih dan memberi tenaga segera untuk individu aktif 
  • Jawapan kepada masalah pigmentasi 
  • Meningkatkan keupayaan memori 


Kesimpulannya ESP mempunyai 1001 manfaat dan setiap individu dalam keluarga anda berpeluang untuk berkongsi dan mengambil ESP Shaklee bagi pelbagai tujuan.



Cara Hilangkan Stretch Mark


Penawar Stretch Mark dengan Vita E


Cara Hilangkan Stretch Mark

Vitamin E adalah antioksidan yang kuat yang akan menembusi lapisan kulit anda dan membantu proses penyembuhan luka semula jadi semasa membuang parut di atasnya.

Bagaimana untuk menggunakan vitamin E untuk menghilangkan stretchmark?
Ambil 1 biji capsul vitamin E. Cucuk dengna jarum dan keluarkan minyak vitamin E dari kapsul dan sapu rata ke permukaan kulit di kawasan stretch mark.
Biarkan selama 40 min dan kemudian basuh dengna air bersih.

Anda blh call.pm.wassap.telegram saya utk daptkn konsultansi terbaik...

ikhlas penuh cinta
Fb : Fakhrati Aziz
call.pm.wassap.telegram 0124322400
Daisypath Anniversary tickers
 

Followers

About Me

Foto Saya
Fakhrati Aziz
Isteri kepada seorang suami,Ummi kepada seorg little khalifah, anak kepada seorang ibu..Juga seorang pendidik, permaisuri di baitul Amni...Segala Penulisan adlh hasil rencah perjalanan hdup kami...Ummi,Baba dan Tasneem...
Lihat profil lengkap saya