4 Mac 2015

Its about SAHABAT


Bismillah wal hamdulillah

Assalamualaikum semua..

Alhamdulillah,one more story 2 share.Yes!!its about MOTIVATION,LOVES AND FRIENDS...ahaha..apakono pulak den nie.hehehe.

Ok,alhamdulillah 28.2 bru nie sya dpt join kelas HEBAT utk team SHAKLEE kami...mmg teruja sgt...utk pertama kalinya sya dpt join kelas dgn LEADERS hebat dri famli iREACH...yg penting jgk dpt jumpa mommy sya MOMMY MIAH.bukan senangkan.dan Alhamdulillah en.baba pn dapt join skali..anak2 pn mmg sya bwk skali.x payah nk pk mcm2 sgtkn...

ni detail program...

ok...program nie start 9.30 pagi dengan pendaftaran..then pkl 10.00 majlis pun bermula...

Untuk slot Sis Ainul kami kena buat tugasan untuk tuliskan 3C impian masing2 iaitu 

CAR, COUNTRY & CHARACTER

3C tue semua kene tuliskn dlam sehelai kertas pastu kita akan tukar2 secara random...so masing2 akan dpt yg org lain pnya dan kene buat entry tentang sahabat kita tue...

Insan bertuah tersebut adalah....

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

Nama diberi  :
 Kak Zamzarina Saad atau nama panggilan zam zarina zam zam...hahaha..brapa banyak ZAM daaaa.

Tempoh perkenalan :
3 Hari 23 Jam

Tempat perkenalan :
SHAKLEE Seberang Jaya

Ini semua hanya gurau semata2 k....oklah,saya dapt kertas k.zam pada hr tersebut...Jom kita tgok apa 3C pilihan k.zam k.,

1. 1st C : Car-Volkswagen

Tara............



alaamakkkk!!!!ampunnn...silap model pulak dah...bukan yg ni k...hahahaha..marah kang tau dek k.zam nant....mampus kawe.kikkiiki















Yey!!!!ni baru betui oiiii...search sebijik mcm k.zam wassap kat sye k...hahaa....

ok,kereta yg menjadi idaman k.zam nie adalah Volkswagen Beetles GLS1.8 T...ha,siap model tue.....:)

Sebab2 k.zam memilih kereta secomel tuannya adalah :

  1. Comel sgt...selalu tgk kat jalan cuteje....jatuh cinta kat keta cute nie sebb comel.hahaha...faberet colour k.zam,of cos la hijau k...keta yg k.zam pkai skrg pn adalah MYV Hijau k....k.zam ckp, klu mampu...nak la beli sebijik..K.zam,saya doakan 1 hr nnt kereta comel nie akan jadi milik k.zam..InsyaAllah dgn hasil Car Bonus Shaklee...Aminnn

2. 2nd C : Country - Mekah


Alhamdulillah...negara yang menjadi pilihan k.zam adalah Tanah Suci Makkah. Kenapa k.zam memilih Mekah :

  • Untuk menunaikan haji dan umrah jika berkemampuan
  • K.zam nk melihat sendiri kaabah  dan merasai menunaikan ibadah dan berdoa disana
  • Nak bwk famly kesana if berkemampuan
Saya pun sama,punya impian seperti k.zam...Moga Allah permudahkan kita & Moga kita menjadi tetamuNya suatu hari nnti...Amin


3. 3rd C - CHARACTER


K.zam memilih :

Tun Dr Mahathir Mohamad 

sebagai idolanya kerana:

  • Merupakan salah seorang anak melayu yg berjaya bergelar doktor
  • Bejaya bergelar Perdana Menteri 
  •  Berketrampilan 
  •  Berpandangan jauh 
  •  Mampu mengatasi masalah semasa kejatuhan Ekonomi 2009

Fuhhhh....nk karang kehebatan Tun nie mmg jenuh listla...ni antara kriteria yg buat k.zam minat Tun Mahathir

Ni adalah antara jwpan2 bernas yg di berikan oleh k.zam

Ok...ni lah antara tugasan yang kami dapat hr tersebut.bestkan...ni la yg buat kami lebey mengenali antara satu sama lain wlupn berlainan ibu dan ayahkn.hahaha...

Doa sya buat k.zam,moga kita terus berusaha dan istiqomah utk terus bersama SHAKLEE kan...bukan susah nk susah....bukan senang nk senang...Moga kita sama2 berjaya pasni k...Aminnnn




2 ulasan:

Zamzarina Saad berkata...

Terima kasih tulis tentang 3C saya.

Fakhrati Aziz berkata...

hye k.zam...salam ukhwah dr saya tau....

Daisypath Anniversary tickers
 

Followers

About Me

Foto Saya
Fakhrati Aziz
Isteri kepada seorang suami,Ummi kepada seorg little khalifah, anak kepada seorang ibu..Juga seorang pendidik, permaisuri di baitul Amni...Segala Penulisan adlh hasil rencah perjalanan hdup kami...Ummi,Baba dan Tasneem...
Lihat profil lengkap saya