2 November 2018

5 SEBAB MENGAPA PILIH SAYA SEBAGAI PENGEDAR SHAKLEE ANDA



BISMILLAH WAL HAMDULILLAH

Asslamualaikum semua...


Biasa beli atau menggunakan Produk Shaklee???Alhamdulillah saya sendiri mengenali Shaklee sejak tahun 2009. Dan mula menggunakannya secara konsistent bermula tahun 2012. Sekarang saya sendiri telah menjadi Pengedar Shaklee yang sah di Negeri Kedah. 

Saya dan suami adalah pengedar sah Shaklee yang aktif di kawasan Guar Chempedak. Kami menyediakan perkhidmatan penghantaran ke rumah dan pos ke seluruh Malaysia. Kami adalah Pengedar Sah yang boleh dipercayai dan sebarang pembelian boleh di buat melalui kami. 

PENGEDAR SAH SHAKLEE GUAR CHEMPEDAK

Kenapa perlu beli daripada kami???

1. Pengalaman dengan suplemen Shaklee

Saya telah menggunakan produk Shaklee sejak tahun 2009. Hampir kebanyakkan supplement dan produk Shaklee telah saya cuba. Kami sekeluarga termasuk suami dan anak-anak telah menggunakan produk Shaklee dan ianya menunjukkan kesan yang positif kepada semua. 

Segala kebaikan yang dikongsi adalah hasil percubaan dan pengamalan saya bersama Shaklee.

2. Cepat dan Pantas

Anda boleh menghubungi saya melalui wassap, telegram, sms dan panggilan telefon bila-bila masa sahaja dan InsyaAllah saya akan melayan panggilan anda secepat yang mungkin. Sebarang pembelian boleh dibuat secara terus sekiranya pembayaran dilakukan pada hari tersebut sebelum jam 2 petang.

Kami sentiasa menyediakan produk “in hand” untuk memudahkan pelanggan. Walaupun berada jauh dari HQ dan Branch, insyaallah kami selalu memastikan produk mencukupi.

3. Sebelum dan selepas pembelian produk

Apabila anda pilih pengedar Shaklee, inilah perkara terpenting yang perlu anda ambil kira. Bagaimana seorang pengedar Shaklee memberi konsultasi sebelum dan selepas pembelian. Kebanyakannya hanya memberi konsultasi sebelum sales tapi selepas sales pelanggan tidak diberikan konsultasi. Takut nanti salah tanggapan terhadap suplemen akan berlaku.

4. Peluang menjana pendapatan tambahan

Di dalam kumpulan kami, anda berpeluan menjana pendapatan dengan tunjuk ajar upline dan side line yang hebat. Kami mendapat bimbingan secara real life dan melalui kelas-kelas online yang dijalankan. Mentor akan membantu anda dalam setiap aspek yang diperlukan. 

5. Pengedar Shaklee Aktif

Saya dan suami adalah pengedar Shaklee aktif. Saya juga berkongsi tip-tip kehamilan kepada ibu-ibu melalui FB dan blog saya. 

Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 

Jangan tunggu lagi dan hubungi saya di talian 
012.4322400 

Facebook : Fakhrati Aziz

Page : Fakhrati Aziz

Instagram : Fakhrati_Aziz

Wassap : http://www.wasap.my/60124322400



Tiada ulasan:

Daisypath Anniversary tickers
 

Followers

About Me

Foto Saya
Fakhrati Aziz
Isteri kepada seorang suami,Ummi kepada seorg little khalifah, anak kepada seorang ibu..Juga seorang pendidik, permaisuri di baitul Amni...Segala Penulisan adlh hasil rencah perjalanan hdup kami...Ummi,Baba dan Tasneem...
Lihat profil lengkap saya