4 Disember 2017

BAGAIMANA NUTRIFERON MEMBANTU MASALAH DEMAM ANAK


BISMILLAH WAL HAMDULILLAH

Assalamualaikum semua...

Dah bnyak hari ummi x sharing something dengan kawan2 kan...Malamnie nak bercerita sedikit tentang immune booster anak-anak. Untuk mak2, immune booster senangja....Bagi 3k, konfirm cargasss. hahaha..

Minggu 3 minggu lepas la lebih kurang, ada kawan ummi pm nak NUTRIFERON. Untuk anak yang slalu x sihat. Fuhhh, kesian jgk...tau x waktu tue Shaklee mmg stop dah penjualan NUTRIFERON untuk laluan upgrading produk. Tp kerana kawan ummipun bertanyakan kengkawan yg lain. Memang semua keputusan stok. Almaklumlah HOT produk mmg slalu BOOM!!!.Nak nangis jugak sebb biasa mmg saya akan cuba cri juga utk kengkawan sya. Tapi main dengan NUTRIFERON nie apapun x blh.hehehe..

Nak jadi crita tup2 minggu lepas Shaklee keluarkan balance stok yang ada...tp limited edition gitu...mmg berpusu2lah manusia yang mula membeli dan x ketinggalan terkenangkan kawan tercinta. Tp biasalah, bila dah beli, x nak pulak. Ummi x kisahpun sebab mmg dh biasa dan kami sendiri pun mmg perlukan nutriferon untuk anak2. Pucuk di cita ulam mendatang...maka jadilah ia makanan kami sekeluarga.Hehehe...terima kasih kawan...

eh...ummi nak share tentang Nutriferon sebenarnya...

Apa Itu Nutriferon?

Nutriferon adalah penggalak imunisasi ciptaan pakar imun Dr. Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo pada tahun 1954.

Setelah membuat kajian selama 40 tahun ke atas ribuan jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, akhirnya beliau telah berjaya menemui interferon semulajadi di dunia iaitu Nutriferon

Beliau telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan iaitu biji labu, bunga Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago mempunyai daya pendorong kepada pengeluaran semulajadi interferon tubuh. 

Nutriferon adalah satu formula eksklusif dan telah dipatenkan oleh Shaklee dan tidak terdapat di mana-mana kedai atau farmasi di Malaysia. Ianya hanya boleh dibeli melalui pengedar Shaklee.

Mereka yang menghadapi masalah antibodi lemah, mudah sakit dan sakit yang lambat sembuh sangat digalakkan untuk mengambil nutriferon.


Bagaimana Nutriferon Membantu?
Nutriferon ini berfungsi untuk menguatkan sistem imun anak kita yang demam untuk benar-benar melawan jangkitan atau pnyakit yang dihidapi.

Sebabnya, demam ni berlaku apabila ada jangkitan dalam tubuh badan. 
Bila badan kita perlu melawan dengan virus, apa-apa kuman ataupun bila terdapat masalah dalam badan, badan kita akan memberi reaksi demam : tandanya badan kita sedang melawan dengan penyakit.
Macam Panadol atau Paracetamol, ia berfungsi untuk turunkan suhu badan apabila demam. Dalam masa yang sama, badan akan cuba untuk melawan sendiri penyakit tu. Harap kepada badan je la nak lawan sendiri. Jika badan lemah, lambat la nak berjaya melawan jangkitan.
Tapi dengan adanya Nutriferon ni, ia akan bantu lawan penyakit tu dari dalam dengan cara mengejutkan sistem immune kita untuk melawan jangkitan tu, yang menjadi punca demam.

Siapa Perlukan Nutriferon


Antara orang yang MESTI amalkan NUTRIFERON :

1. Mereka yang SERING sakit, selesema, demam
2. Ibu yang menyusukan anak yang demam atau sakit yang berpanjangan
3. Mereka yang mempunyai masalah imunisasi
4. Mereka yang kerap ke luar negara
5. Mereka yang sering stress
6. Mereka yang terdedah dengan bahaya penyakit
7. Mereka yang tak suka makan banyak vitamin antioksidan (ACE) boleh gantikan dengan Nutriferon sepeket sehari
8. Mereka yang mempunyai ALERGI dan ECZEMA
9. Mereka yang mengamalkan pemakanan yang tidak sihat (makanan segera, jajan)
10.Mereka yang kurang bersenam
11.Mereka yang kurang tidur
12.Mereka yang mengamalkan minum alkohol & merokok

Cara Pengambilan :

-Ambil 1 hari sekali (1 sachet)
-Blh dimakan sahaja atau dbancuh dalam air masak.

Jom berkongsi beberapa testimoni pengguna nutriferon


Testimoni 1 : untuk sekeluarga

Testimoni 2 : Denggi 

Untuk Pembelian Nutriferon boleh klik button di bawah

 KLIK DI SINI



Nota Cinta Ummi :
Founder Akhtar Group
-012.432 2400






Tiada ulasan:

Daisypath Anniversary tickers
 

Followers

About Me

Foto Saya
Fakhrati Aziz
Isteri kepada seorang suami,Ummi kepada seorg little khalifah, anak kepada seorang ibu..Juga seorang pendidik, permaisuri di baitul Amni...Segala Penulisan adlh hasil rencah perjalanan hdup kami...Ummi,Baba dan Tasneem...
Lihat profil lengkap saya