21 November 2017

PROMO VIVIX


BISMILLAH WAL HAMDULILLAH

Assalamualaikum semua...masih berbaki 9 hari lagi untuk November kita. Tahu x kawan2 bulannie SHAKLEE ada buat promo VIVIX buy twinpack dan percuma keahlian .

Antara manfaat lain ialah :


  • Pos percuma ( RM 10.60)
  • Cash bonus (RM 36.10)
  • Less 5 % (RM40.28 )
Terbaikkan. Promo yang jarang2 berlaku dan memang sangat berbaloi. 




APA ITU VIVIX ?
-Vivix merupakan tonik campuran polifenol yang telah melalui pelbagai ujian makmal dan menunjukkan kesan positif terhadap 4 mekanisme penuaan sel, termasuk membantu melindungi dan membaikki kerosakan DNA, mempengaruhi pengawalatur genetik untuk jangka hayat sel, membantu penghasilan tenaga dari mitokondria dan melambatkan pembentukan protein AGE
Antara manfaat VIVIX adalah :
  • Vivix Shaklee (Shaklee Vivix) Botanical Beverage Mix melambangkan penemuan revolusioner dalam bidang khasiat pemakanan polifenol.
  • Vivix Shaklee (Shaklee Vivix) mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaaan sel.


Apa yang hebat tentang VIVIX???

1. Proses Cold Filling Extraction.

Ada banyak jenis proses utk ekstrak jus/minyak/pati dari tumbuh2an. Cold extraction maknanya buah-buah yg digunakan dlm vivix di-press utk mengeluarkan patinya dgn suhu rendah.

Ada proses yg guna air panas/suhu panas, proses mcm ni boleh menurunkan kualiti produk tu walaupun hasilnya mgkn lebih banyak.
Skg Shaklee patenkan proses cold filling extraction ni utk Vivix jadi org lain takleh curi.


2. Gabungan Polifenol

Bagi kesan maksimum, Vivix bukan cuma ada resveratrol tp gabungan 15 polifenol. Umpama kita telan anggur muskadin sebijik.

3. Semulajadi, tanpa pengawet & stabil.

Kalo kita letak Vivix atas meja, Vivix tak meruap. Kalo letak dlm freezer, Vivix tak beku. Dan tindakan tu bukan dgn bantuan bahan2 kimia. 


*Untuk pembelian, boleh hubungi 012.4322400 atau klik button di bawah. Promo sah sehingga 30 November 2017. 





ikhlas penuh cinta : 
Ummi Tasneem.Kauthar.Ali
-012.4322400-


Tiada ulasan:

Daisypath Anniversary tickers
 

Followers

About Me

Foto Saya
Fakhrati Aziz
Isteri kepada seorang suami,Ummi kepada seorg little khalifah, anak kepada seorang ibu..Juga seorang pendidik, permaisuri di baitul Amni...Segala Penulisan adlh hasil rencah perjalanan hdup kami...Ummi,Baba dan Tasneem...
Lihat profil lengkap saya