31 Disember 2014

KELEBIHAN Menjadi Ahli SHAKLEE



Bismillah wal hamdulillah


Alhamdulillah sejak saya aktif mempromosikan SHAKLEE nie adaja kwn2 yg p.m berkaitan nk jadi ahli…Hari nie sya nk kongsikan beberapa perkara berkenaan KEAHLIAN.

Bagaimana ingin jadi dan daftar ahli Shaklee?

Apakah faedah menjadi ahli Shaklee?

Saya percaya apabila anda sudah jatuh cinta dengan Shaklee, secara automatik anda  rasa ingin berkongsi dan memberitahu orang lain apa yg anda rasakan dan tertanya-tanya bagaimana ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee.
Biasanya kalau kita promosi bersungguh-sungguh sekali pun, buat letih saja sebab tak siapa bayar kan? Berbeza pula dengan Shaklee. Shaklee bayar anda BONUS sebagai pengguna dan juga sebagai tukang buat promosi!!

Beberapa perkara atau faedah menjadi ahli Shaklee yang ingin saya kongsikan bersama anda.

1. Bagaimana saya ingin menjadi ahli/pengedar Shaklee yang berdaftar?

Anda boleh mendaftar dengan 2 cara iaitu sama ada:
Membayar yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee sejumlah RM75.00 (Semenanjung) atau RM85.00 (Sabah/Sarawak).
ATAU membeli barangan Shaklee melebihi 200 points/mata iaitu lebih kurang RM680.00 (Semenanjung) atau RM850.00 (Malaysia Barat).

2. Adakah Shaklee memerlukan modal yang besar?

Seperti yang telah dinyatakan di atas, memadailah daftar Ahli Shaklee RM75.00 (Semenanjung) atau RM85.00 (Sabah & Sarawak).
Tak perlu ribuan ringgit kerana stok dan penghantaran akan diuruskan 100% oleh pihak Shaklee Malaysia.

3. Apa yang perlu dibuat sekiranya saya ingin daftar sendiri di cawangan/branch Shaklee berdekatan?

Caranya cukup mudah. Anda perlukan penaja iaitu seorang ahli yang telah berdaftar dengan Shaklee. Dalam hal ini anda hanya perlu guna ID saya iaitu  928633 (Fakhrati Binti Aziz). Minta borang daftar di kaunter dan isikan particular anda dan masukkan id saya 928633 (Fakhrati Binti Aziz) dan tahniah anda telah pun menjadi ahli berdaftar Shaklee dan LAYAK SEPENUHNYA utk dibimbing oleh saya. Byk rahsia bisnes sy nk share dgn anda. EKSKLUSIF utk ahli-ahli di bawah sy sahaja 

4.  Apa kelebihan daftar dan jadi ahli Shaklee?

Anda akan dapat berjimat dengan membuat pembelian dengan harga ahli. On top of that, setiap pembelian anda, anda akan diberikan points dan ditukarkan kepada wang tunai pada setiap bulan.

5. Saya tak tahu apa-apa, ada KELAS BIMBINGAN tak?

Ada!

Majoriti ahli di bawah kumpulan saya adalah ibu-ibu (surirumah atau ibu berkerjaya), jadi memang tak dapat nak hadir kelas selalu. ‘Kelas’ kami adalah flexible. Semuanya ada di hujung jari. Hanya melalui alam maya. Tak perlu meeting sampai lewat malam.

Latihan alam realiti juga disediakan. Depends on request dan tentunya semua bermula dengan ZERO, tak tahu apa-apa. Itulah gunanya PENAJA ANDA. Penaja anda adalah upline. Ibarat MAK kepada anda, coach anda, cikgu anda. Dalam kumpulan kami, mak di ajar untuk bertanggungjawab sehingga anak-anak berjaya.

6. KENAPA PERLU JOIN group saya?

Saya akan bantu anda hingga berjaya

Blh p.m sya utk info lanjut

FB : Fakhrati Aziz
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
928633
call.p.m.wassap:0124322400



23 Disember 2014

Kelebihan Vitamin C SHAKLEE


Bismillah wal hamdulillah

Sempena promo hebat Bulan Disember...pastikan anda semua dapatkan yg terbaik..
Teringat dlm group opismate dorg dok sembang pasal Collagen bagai.sibuk dok memilih mcm2 collagen.ok,today we will talk about Vitamin C...haaaa,klu sebut vita c pn,dh bnyk sgt Vita C kat pasaran skrgnie.Semua produk or brand dh sibuk pakat keluarkan Vitamin C.so menjadi tanggungjawab kita utk memilih yg terbaik k.



VITAMIN C SHAKLEE

Kelebihan utama vitamin C Shaklee adalah ianya sudah diformulasi dalam bentuk ‘sustained release’. Ini bermaksud kandungan vitamin C di dalam tablet ini ini akan dilepaskan ke dalam badan secara berperingkat-peringkat. Ini kerana vitamin C merupakan vitamin larut air. Jika terdapat lebihan vitamin C dalam satu-satu masa, badan kita akan bertindak untuk mengeluarkan lebihan ini melalui air kencing. Jadi, dengan formulasi ‘sustained release’ ini, kandungan vitamin C dalam badan dapat dikekalkan secara berterusan.


Selain itu, satu biji Vita-C ini juga mampu membekalkan khasiat yang sama seperti memakan 7 biji buah oren beserta dengan kulitnya. Sudah pasti kita tidak mampu untuk memakan buah limau sebanyak ini setiap hari, kan? Vitamin C Shaklee juga mengandungi bioflavonoids untuk meningkatkan keberkesan vitamin C itu sendiri.


vitamin C shaklee, vitamin cantik, nak cantik

SR Vita-C Plus
Kandungan : 180 Biji
RM : 92.50
Tahan sehingga 6 bulan



MENGAPA KITA PERLUKAN VITA C?

  • Tubuh kita tidak dapat menghasilkan vitamin C dengan sendiri.
  • Tubuh kita akan kehilangan vitamin C  semasa melakukan aktiviti harian.
  • Vitamin C dalam badan akan menyusut apabila kita berada dalam keadaan tertekan (stress).
  • Bagi perokok, kandungan vitamin C dalam mereka sangat terjejas kerana 1 batang rokok mampu memusnahkan 50-100mg vitamin C dalam badan.
  • Pil perancang dan ubat tahan sakit juga mengurangkan kandungan vitamin C dalam badan.
  • Pengambilan vitamin C Shaklee secara berterusan mampu meberikan kesan positif kepada badan kita, terutamanya dari segi kecantikan.


VITAMIN C UNTUK KECANTIKAN
  • Membentuk kolagen dalam kulit – vitamin C Shaklee ini akan merangsang pembentukan kolagen dan menyebabkan kulit menjadi tegang.
  • Mencerahkan kulit.
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Menghalang pembetukan pigmen yang menyebabkan masalah jeragat.

VITAMIN C UNTUK KESIHATAN

  • Meningkatkan sistem imunisasi badan.
  • Membantu mengurangkan masalah alergi dan resdung.
  • Mengatasi masalah gusi berdarah.

Ikhlas penuh cinta:

Ummi Tasneem & Kauthar
FB: Fakhrati Aziz
Contact No : 0124322400
SID Guar Chempedak
COD Area : Guar-Gurun-Bedong-S.P-Yan-Alor Setar

PENGEDAR SHAKLEE GUAR CHEMPEDAK-GURUN-SP-ALOR SETAR-YAN


Bismillah wal hamdulillah

Selamat bercuti buat semua...ewaahhh.walhal dah nk hbis dh pn cutinya.I sorg ja yg bru nk start cuti..hahaha.biasala,sya yg berkhidmat utk negara.(buat amal jariah sikit cuti2 nie)..

Dh lama x update tentang Shaklee terCinta nie....

Buat sahabat2 yg tercari produk SHAKLEE, jgn malu2 nak p.m sya k.

I'm 
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR IN KEDAH

S.I.D 928633
Contact No: 0124322400

Adress: 
Baitul Amni
No. 23 Taman Keranji 
Jalan Keranji 1/1
Jalan Yan
08800 Guar Chempedak
Kedah

FB : Fakhrati Aziz

COD area : Guar-Gurun-Bedong-S.P-Alor Setar

Pengeposan : Seluruh Malaysia


7 Disember 2014

CERITA TENTANG SHAKLEE : KHASIAT VITA-E SHAKLEE



Bismillah wal hamdulillah

Disember is coming....coming wif a lot of love...ewahhhh...Alhamdulillah,bulannie SHAKLEE baik hati lagi ye kengkawan.DOUBLE PROMO in da house...

VITAMIN C + VITAMIN E

Ok! Malamnie sy just nak share about VITAMIN E ja dlu ya…penatnie.penat berkenduri araoun da country…ewahhh.hahah




TENTANG VITAMIN E

Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate dan d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium [as selenium yeast]

Vita-E Complex
120 kapsul
RM149
-Tahan sehingga 4 bulan InsyaAllah...

VITAMIN E, VITAMIN CANTIK, VITAMIN KESUBURAN, VITAMIN SEKS


MENGAPA SILENIUM DAN VITAMIN E ?

Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa selenium. Pengambilan vitamin E perlulah lengkap dengan selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum manakala tanpa selenium ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

Sekiranya anda pengamal vitamin E selain jenama Shaklee, pastikan juga anda membeli vitamin selenium supaya vitamin E anda dapat berfungsi dengan lebih baik.

PANDUAN MEMBELI VITAMIN E

Makanlah vitamin E bersumber semulajadi dan ini boleh dilihat pada label botol vitamin anda sama ada ia 'd' atau 'l'. Bagi yang bertulis pada label dengan 'd' ini bermakna ia adalah sumber asli. Manakala 'l' adalah sumber tiruan atau sumber kimia.

Sama seperti Vitamin A, kita tidak boleh mengambil Vitamin A berlebihan kerana ia boleh mengakibatkan toksik kepada badan melainkan kita mengambil vitamin Pro- Vitamin A seperti Beta Carotene yang mana ia hanya akan ditukar kepada vitamin A bila diperlukan saja.

KENAPA MEMILIH SUMBER ASLI?

Supaya lebih mudah diserap oleh badan berbanding sumber tiruan atau sumber kimia kerana jika tidak dapat diserap oleh badan. Ini akan menyebabkan toksik kemudan hari dan penyebab kepada wujudnya abnormal sel dalam badan.



APA FUNGSI DAN MANFAAT VITAMIN E?

VITAMIN E, VITAMIN CANTIK, VITAMIN KESUBURAN, VITAMIN SEKS


VITAMIN E bertindak untuk:

§  Awet muda
§  Membaiki peredaran darah, memperbaiki tisu, rawatan PMS
§  Mengurangkan parut
§  Meningkatkan kesuburan untuk lelaki & juga wanita
§  Kulit dan rambut sihat, cantik & lebat
§  Merawat masalah keintiman
§  Merawat masalah seksual lelaki
§  Vitamin E juga boleh dijadikan sebagai masker semulajadi

VITAMIN E DAN EKSTRAK BIJI ANGGUR

Dan yang istimewa tentang Vita-E Complex ini ialah ia diperkaya dengan GRAPE SEED EXTRACT yang menambahkan lagi khasiatnya.

Kebaikan kesihatan grape seed extract :

§        Menyingkirkan radikal bebas
§  Mengurangkan radang (inflammatory)
§  Membantu kesihatan otak, kulit dan mata.
§  Membantu pengedaran mikro dan kardiovaskular.
§  Mencegah masalah kelenjar prostat
§  Melambatkan proses penuaan
§  Mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit
§  Mencegah kesan negatif yang disebabkan oleh sinar ultraviolet
§  Membantu fungsi sistem saraf otak
§  Meningkatkan daya pertahanan

MASKER VITAMIN E 

Sebelum tidur

Sapu sebiji vitamin E sebelum tidur..Caranya, vitamin E tu cucuk dengan jarum dan picit perlahan-lahan sampai keluar minyak vitamin E dan sapu keseluruh muka secara nipis.
atau

*Gambaq belum sempat snap utk testimoni lagi.sekian terima kasih


Pagi



Sapu muka dengan plain yogurt yang dipicitkan dengan Vita E dan biarkan selama 5-10minit. Memang best..! Atau boleh campur yogurt tu dengan sesudu kecil ESP. Tepek kat muka sampai rasa kulit muka menegang (sampai yogurt tu kering). Besttt sangat masa ni, kalah masker yg kita dok tepek mcm topeng tu. Lepas dah kering tu terus basuh dgn pencuci muka. Memang lembut jer rasa kulit

IKHLAS PENUH CINTA:

Fakhrati Aziz
S.I.D 928633
call.p.m.wassap : 0124322400
FB : Fakhrati Aziz

SHAKLEE DISTRIBUTOR KEDAH




Daisypath Anniversary tickers
 

Search This Blog

Memuatkan ...

Followers

About Me

Foto Saya
Fakhrati Aziz
Isteri kepada seorang suami,Ummi kepada seorg little khalifah, anak kepada seorang ibu..Juga seorang pendidik, permaisuri di baitul Amni...Segala Penulisan adlh hasil rencah perjalanan hdup kami...Ummi,Baba dan Tasneem...
Lihat profil lengkap saya